Béate Vervaecke volgde een licentiaat TEW en een extra jaar handelsingenieur. Ook in haar carrièrepad ging het eerst mainstream: ze werd actief in de klassieke marketing, vooral B2B, maar had in 1998 toch al een eerste website te coördineren, voor een project van Stichting Flanders Technology International. Ondanks het pionierswerk (zich online inschrijven!), werd het een onverwacht succes: 4 op 5 inschrijvingen verliepen online.  

Daarna werd ze bij Kluwer e-channel manager, om uiteindelijk in 2006 op eigen benen te staan. Ondertussen is ze vergaand gespecialiseerd in AdWords en Google Analytics en in haar vrije tijd verslaafd aan alles wat zich op het online vlak beweegt. Ze helpt zowel kleine klanten van om de hoek, als de grotere in België. 

Daarnaast is ze ook gastdocente in Ehsal Management School voor de opleiding Digitale Marketing en Communicatie.

 

 

 

Bert Van Wassenhove is marketingman in hart en nieren. Als managing partner van All The Way helpt hij bedrijven bij het uitwerken van digitale communicatiestrategieën en de realisatie ervan. Daarnaast is hij onder andere auteur van het boek "Een Digitaal Marketingplan in 100 Dagen".




Rik De Keyser is bestuurder-directeur van het WES research & strategy. WES helpt overheden en bedrijven in hun economische ontwikkeling door marktonderzoek en strategisch advies. In opdracht van de verenigde beroepsfederaties doet WES tweejaarlijks een uitgebreid onderzoek naar het gedrag van Belgische toeristen.


 

 

 

 

Karl Gilis is gastdocent bij onder ander Thomas More, Karel de Grote-hogeschool en Kluwer Opleidingen.

Daarnaast gaf hij ook opleiding aan onder andere Thomas Cook. 

Zijn voornaamste bezigheid is AGConsult. Dit bedrijf is gespecialiseerd in het optimaliseren van websites. Hier doen ze testen met pagina's over hoe ze de functionaliteiten kunnen verbeteren. Ze doen onderzoek naar waar de mensen het meest op klikken en waar ze het meest naar kijken. Het gaat hierbij niet enkel om lovende woorden, hij kan deze onderbouwen door onderzoeksresultaten aan te tonen.