Toekomstige activiteiten

Verlopen activiteiten: overzicht van het projectverloop 2015 tot 2016

 

Op 2 maart vond de workshop van e-mailmarketing en SEO plaats. Alle filmpjes en presentaties zijn terug te vinden onder het tabblad documentatie

 

De workshop van 13 januari stond in het teken van Social Media en dan specifiek gericht op Facebook. We kregen antwoord op de vragen: Hoe kan je sociale media gebruiken en hoe maak je een Facebookpagina? De filmpjes van de workshop zijn terug te vinden onder het tabblad documentatie.

 

 

Het verslag van de laatste gebruikersgroep vergadering is terug te vinden onder het tabblad documentatie

 

Deze workshop stond in het teken van CRM en hoe je een goed klantenbestand kan opbouwen en er zo ook geld aan kan verdienen. We rekenden hier op de expertise van Joke Claessen. De presentatie is terug te vinden onder het tabblad documentatie.

 

Deze workshop stond in het teken van Google Analytics. We rekenden hier op de expertise van Béate Vervaecke

De slides en de filmpjes vind je terug onder het tabblad documentatie.


Voorafgaand op de workshop zal de volgende gebruikersgroep vergadering plaatsvinden. Hierbij is vooral de input van de leden belangrijk. Wat zijn de verwachtingen van het project en wat moet zeker nog aan bod komen. Deze vergadering zal plaatsvinden op 7 juli om 17u in de lokalen van Thomas More, zandpoortvest 60 in Mechelen. Inschrijven kan via info@prisma-voice.be

 

Voor de workshop van 25 maart werd marketinggoeroe Bert Van Wassenhove uitgenodigd.

Tijdens deze workshop werd een grondige basis gelegd over wat (Digitale) Marketing nu precies is. Alle filmpjes, de presentatie en het verslag zijn terug te vinden onder documentatie.  


 

Tijdens de workshop heeft de heer Rik De Keyser van het WES ons een zicht gegeven over hoe de klanten van de toeristische sector boeken en hierbij een vergelijking gemaakt met de autocarsector. 

De presentaties zijn terug te vinden onder het tabblad Documentatie


 

Op 10 december vond de eerste vergadering voor de gebruikersgroep plaats. Deze ging door in Communicatiehuis Claerhout.

De presentaties staan onder Documentatie.

 

Workshop rond een goeie website onder leiding van de heer Karl Gillis. Je kreeg er informatie over hoe je een website kan inzetten om meer bezoekers te genereren en zo meer voor meer naambekendheid te zorgen.

Deze workshop ging door in Hotel Serwir in Sint-Niklaas. De algemene beoordeling was zeer positief. 

Foto's vindt je hieronder, de presentatie staat bij documentatie idem voor de filmpjes.

Karl gaf mij nog extra informatie door:

 

Laat je website doorlichten door AGConsult

 

  • Doorlichting door echte experts
  • Concrete tips specifiek voor jouw website
  • Quick wins & structurele oplossingen
  • 50% subsidie dankzij KMO-portefeuille
  • Speciale actie voor leden en bij bestelling voor 31/12/2014

€1.000 i.p.v. €1.500 excl. btw

Via de KMO-portefeuille betaal je maar €500 (als je een KMO bent die gevestigd is in Vlaanderen)

 

15 oktober

 

 

PRISMA presentaties tijdens de Ledenvergadering voor Antwerpen, Limburg en Vlaams Brabant 

 

 

 

 

PRISMA presentatie tijdens de Ledenvergadering Namur



Vergadering stuurgroep

17 juli

 

 

Ledenvergadering te Aalter.

 


 

Presentatie 'Wat is Marketing'

Presentatie 'Online Marketing'

2 juni

 

 

Vergadering van de stuurgroep